In my life

In my life

söndag 20 januari 2013

P3 guldgala 2013

Igår hade vi en soft stund tillsammans, hela familjen. Vi var så himla trötta. I alla fall jag, Ida och Ella. Killarna har sedan några veckor tillbaka börjat vakna så himla tidigt och då väcker de Ella som egentligen vill och behöver sova längre. Sen när man själv är uppe länge och väcks tidigt så blir man ju själv seg dagen efter. Ida hade vart ute och kom hem på eftermiddagen så då la jag mig och sov en stund. När jag väcktes kl.16.30 så såg jag Ida slumra i soffan med en sovandes Ella på magen. Theodor liggandes under en filt på andra sidan soffan och Ville var den enda pigga, som kollade på filmen Robotar.

Trodde jag skulle vara hur pigg som helst  igår kväll och Ella likaså.. men hon somnade liggandes på mitt bröst halv tio. Underbart när hon somnar så.
Jag kollade på P3:s guldgala och ringde till Lina för o tjöta lite...et där tjötet blev i 2 timmar. Klockan var 00.00 och jag kände det var dax att lägga på och sova. Ida var ute och festade för andra natten i rad. Pigg och alert i morgon I think.
Längtar i alla fall tills i morgon eftermiddag då jag ska ta med ällingen på äventyr hihi :-)



 Min lilla cooling i baggy style

 Äpple mellis

Hjälper till att göra potatismos :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar