In my life

In my life

fredag 25 januari 2013

Alvedon...tredje flarran

Mycket gråt överallt och febern fortsätter. Tårar frå höger och tårar från vänster. Upptäckte just varför Ella vart så ledsen idag också. TRE tänder som håller på att spricka upp. Hörntänderna *aj aj*.
Ville somnade halv sex av feber. Theodor har åkt till johan, Maten fixas och vinet är upphällt. Helg!
Dock vabb men ändå...ännu mera helg för min del då eftersom jag får vara hemma. Dock inte lika kul att jag får mindre betalt. men men.... nåt bättre i sikte kanske så ja... vi får väl se!
Om två timmar är det gladiatorerna. Är ni redo? Nästan så jag vill ha tandskydd och skyddsväst på mig bara för att se den där gladiatorn BULLET! Shit vilken stor....kvinna!? Hon ser ut som att ha varit man dock. Ja, hon är läskig till max!


 Mys efter dagis och en lite hängig Ella...och nu vet vi ju varför.
Dumma tänder!

 Gick själv och hämtade/tog på sig sina stövlar och skulle kolla på Pippi
på brorsornas rum. Hon älskar Pippi!! OCH hundar.

 Ville sa han ville sova då klockan var halv sex..sagt och gjort la
han sig i vår säng och somnade gott. Lilla feberkillen :-(
Har hållit på en hel vecka nu, den där jäkla febern..

...medan Ella dansade loss till introt på Pippi Långstrump :-)
Snurra, snurra, snurra... i sina regnbågsstövlar och söta klänning.
Å så givetvis snutten, trots ur ett suddigt perspektiv.


Kram!


1 kommentar:

  1. Åh sötis tjejen i gummistövlar!!!
    nu får ni hålla er friska så vi kan få till en där morgonkaffen snart!! kram och mysig helg, hoppas febern försvinner

    SvaraRadera