In my life

In my life

tisdag 29 januari 2013

Ledig dag

Idag har jag och Ville hemma mysdag. Han har ju en infektion i sitt ben/höft så vi håller honom hemma idag också även om han är som vanligt idag med benen och springer, busar, hoppar...Å allt det där.
Men kan vara mysigt för honom att ha egentid med mamma då syskonen är iväg.

Igår hade barnen disco här hemma innan läggdags och Theodor skötte musiken. Eric Saade toppar fortfarande här hemma medan jag kräks på låten :-)
Killarna var trötta igår och somnade kl.19...o sov till 07.15 idag. Snacka om skönhetssömn!



 Alla vill vara med och välja låt att dansa till :-)

 Bort med vårt vita soffbord och flyttade istället det andra bordet till soffan.
Blev perfekt med nya mattan och morfars gamla fåtölj från 60-talet.

 Köpte matchande ljusstakar på IKEA. Vändbara och passar både med
små och stora värmeljus.

Ett kärt loppisfynd! Ca.30cm hög Buddah för 10 spänn.
Han sitter som en smäck i vår hylla :-)


Idag ska jag klippa mig. Dax för det nu. Det växer för fort då man har kort och idag blir det
riktigt kort. Måste ju se lite vettig ut då jag ska jobba bland ca.2.500 människor till helgen :-)
Ska se om Madde hinner klippa till Ville lite också. Han ska spara ut sitt hår men måste fixa till det lite.
Underhåll! :-)


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar