In my life

In my life

tisdag 22 januari 2013

Plexflex

Har sedan sommaren velat ha en plexihylla men har inte funnit någon och när jag väl hittat så har jag vart lite för snål. Lite för mycket pengar för en sådan hylla tyckte jag varje gång jag såg dem.
Men när vi var hemma hos Olivia och Magnus i deras snygga lägenhet i Malmö hade de i sonen Ottos rum, satt upp plexilådor som en hylla på väggen och det tyckte jag var jättefint.
Så en billigare variant men lika snyggt, så får det nog bli två sådana nedan. I något av barnens rum kanske?
Gillar dem i alla fall! :-)  Dessa finns för er som undrar på Åhléns (vissa utvalda varuhus).





 Här är ett av alla exemplar på nätet.


Vill för övrigt ha fler sådana här pallar. Bra att ha till mycket och vi har redan två men bra att ha om det kommer fler personer än vi har stolar :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar