In my life

In my life

söndag 20 januari 2013

Hejja Bamse!

Igår började Villes bamse gympa och den såg han fram emot. Han har ju hoppat över gympan en termin eftersom han gick på Mulle men det var inte hans/vår grej. Ville tycker inte det är så jätte roligt i skogen. Ida gör det men jag är också hellre med på gymnastik och ute i skogen under vår, sommar och höst.... Inte när det är -8 grader. Så det fick bli gympa denna terminen. Känns kul! :-)

Ella fick följa med denna gången och hon tyckte det var jätte roligt. De ska vara 3 år egentligen men jag kunde få ställa henne i kö till hösten ändå. Ledarna såg ju hur hon höll på och hon lyssnade vad de sa, gjorde som de sa och tyckte verkligen det var superskoj!



 Hopp ner från plint ner på tjockmatta.

 Klättra upp till toppen och åka ner... Denna tyckte Ella var roligast.

 Ringarna var nog mest poppis hos alla barnen.
Jag förstår dem ;-)
Tjoho!




Vi får nog tre gymnastikbarn! :-)  Det tycker jag är bra. Varken jag eller Ida är några fotbolls-eller hockey människor, så vi är glada så länge det inte är fotboll på TV eller det ska skjutsas till matcher flera ggr i veckan. Det kanske kommer, vem vet? Men NU är det truppgymnastik och Bamsegympa på schemat.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar