In my life

In my life

fredag 25 januari 2013

Ett fyrklöver med lycka

OM jag fann ett fykläver där man fick det man önskade sig, skulle jag i materiella ting önska mig dessa...




 En brödrost från Dualit. Tycker de är jättesnygga.


 Kanske ingen materiell sak..men en önskan jag har haft sedan
högstadiet - ett fallskärmshopp (tandem såklart).
Får jag inte det när jag jag fyller år så ger jag mig själv ett nästa sommar ;-)
Jag ska hoppa. Så enkelt är det!

 Global knivar vill jag ha. Igen. Hade 6 stycken + ett knivställ från samma tillverkare... som
jag bort när jag separerade. Ångrar det bittert ;-)



En Kitchen aid är ju även det en dröm...men lite överskattat pris kan jag tycka. Vad är det som egentligen
är så bra med den jämfört med andra? Eller är det bara det att den är sjukt snygg? För det är den ju!
Den där fina har jag velat ha i 7 år men är för snål för att köpa haha...En dag.



Mmmm...fyra grejer jag vill ha. Sen finns det ju typ tusen saker till! Men vad skulle man göra av allt?
Vi rensar ju då och då för att vi har för mycket saker...ändå har vi nog lite jämfört med många. I alla fall barnen. Men de leker ju inte med sina leksaker. Varför bara köpa mer och mer och mer då? De vill ha och vill ha...man köper i present och det leks med lite grann...sen är det önskan om något nytt och sådan är inte jag. Jag köper inte saker bara för att.... lek med det ni har och uppskatta era saker.
Som sagt, man kan inte få allt.



Kram!

1 kommentar:

  1. Tisdag är vi tyvärr redan uppbokade, fredag förmiddag?? vi ska först iväg efter lunch då :) KRAM

    SvaraRadera