In my life

In my life

onsdag 16 januari 2013

Önskelista till hemmet

Var en sväng på stan idag och kollade in lite som jag önskar fanns i vårt hem. Kanske inom kort!?
Vi behöver ett nyckelskåp men jag har inte sett något roligt eller snyggt...Förrän idag.
Av konstnären Karolina fanns det jättesnygga nyckelskåp och jag vet precis vad jag vill ha i Alla hjärtans dag present *hi hi hi* ;-)



 Gillar Karonlinas motiv. Har en tavla och en till på G som ska hänga
i vår hall. Man blir glad av dem. Jag blir glad av dem :-D


 Dessa brickorna gillade jag också.


 Ett till nyckelskåp fast i svart. Framsidan på skåpen
är i glas. Ååhh vad jag gillar dem!



 En annan favorit!! Ferm Living som jag tidigare bloggat om.

 En ny sådan här skulle jag också vilja ha i någon smarrig pastell.
Vi hade en svart som Ville meckade med då han var mindre...Paj.

 Sådana här vita bunkar i melamin vill jag också ha.
Margarethe skålar eller vad de heter.

Å denna...fast i gräddvit, svart eller rosa. Läcker brödrost.
34-årspresent? *blink blink*



NU ska jag slänga mig i soffan och kolla på underbara Mia Skäringer i hennes  nya program.
Ett sommarprogram, inspelat i skärgården. Hon är i en mysig stuga tillsammans med Tilde De Paula, Peter Jöback och Anders Bagge. Underbart gäng. Just NU på 4:an.
Missar du det, så kika in på TV4 play :-)


KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar