In my life

In my life

söndag 13 januari 2013

Då kör vi igen...

Då va helgen slut. Ella är frisk och i morgon kör vi på en ny omgång att gå på dagis. Hoppas de får vara friska nu! Tufft att vara liten och sjuk men även tufft att vara hemma med sjuka barn.
Ingen dans på rosor att vabba hur härligt det än låter i vissa öron...

Jag har jobbat helgen och Ida har varit hemma med barnen och även tvättat två dagar i rad. Så nu ska jag göra min uppgift att vika in all tvätt. Ja, vi delar på uppgifterna + att jag tycker det är en bättre uppgift än att damma och städa toaletter, som min lilla fru gärna gör hihi. Teamwork it is!

Träningen har hade jag kommit igång med tills Ella blev sjuk, men nu kör vi igen!
Ska bara trycka lite popcorn i kväll först. När jag ändå håller på att softa menar jag ;-)



Ella dansar i sin pyjamas hon fick av moster i julklapp.


Är på jakt efter en klädställning, och ett köksbord. Samt en skänk/sideboard och lite annat...
Blocket och tradera går hett på telefonen om kvällarna innan läggdags.
Väntar även på att loppisarna ska dra igång så jag kan sälja av massa barnkläder och annat som inte används. Man lär sig vad som lätt säljs och inte...




Just nu är jag så sjukt sugen på att göra något äventyrligt!
Köra 4-hjuling, rida ute i naturen, klättra....köra moppe! Vad som!! Är typ desperat haha. :-P



Kram!

1 kommentar:

  1. Lund kör igång med bakluppeloppis i januari . I parkeringshuset så där kan man stå oavsett väder :)

    SvaraRadera