In my life

In my life

måndag 28 januari 2013

Nytt från KBS

Alltid kul när vårens nyheter trillar in i butikerna, fysiska butiker likaväl som webbutiker. Jag har mina favoriter gällande webbutiker och en av dem är Kids Brandstore. Kikar ofta in och idag såg jag några snygga nyheter som hade trillat in. Några som blev mina favoriter blev dessa nedan. Speciellt de långa shortsen från Levi´s. Vilka grymma!




 Tisha från Diesel.

 OM ni inte vet hur underbar Gant är i kvalitén..säger bara
"Mmm mmm mmm"... Mjuk och skön. Love it!

 Mysig klänning från How to kiss a frog.

 Helt klart mina favvisar!

 Matchande tisha till brallsen ovan ;-)

 Sommar och marint - snyggt!
Från Ralph Lauren.

 Dessa snyggingar från Ralph Lauren fick mig att titta både en och tre gånger.
Jättesnygga! Hallonröda med ett par vita converse och e snygg piké.
Klart heta till somamren!
Sommaren....Varför så långt bort!?

Riktigt snygga!





Kram!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar