In my life

In my life

onsdag 30 januari 2013

Lille-lördag

Var en sväng på stan idag innan jag skulle till optikern och hittade massa fint. Både till vuxna och barn. Varför hamnar jag/vi alltid på barnavdelningen. Det är som om man åker på ett rullband som leder just dit. Alltid liksom....haha. Men det gör inget för fy vad söta/snygga/fina/tuffa kläder det finns till de små!



 Den här hade jag ju lätt köpt om jag hade en liten bäse. Påminner om
Kapp-Ahls märke "Newbie" men den finns på Lindex från stl.50.

Eller den här skinnpajen. As cool!
Även den från mini avdelningen på Lindex.

 Ville och Ella hade en jeansoverall då de var små från Lindex.
nu har de kommit med en lite ljusare variant men minst lika snygg.
Fodrad och perfekt till våren. Visst var den fin!?

 Sen gick jag bort till den lite större storleken och hittade en perfekt
vår-outfit till Ella. Jackan är i sweatshirt material.
Detta måste hon ju få i 2-årspresent.

 Lite roliga ljusstakar fann jag på Åhléns. Hade passat hemma hos oss :-)

När jag sen visade Ella en pyjamas med Pippi på (likadan som storebror Ville har),blev
hon sååå glad! Hon kramade om Pippi-trycket i händerna och det enda hon tjatade om var
"Pippi" och "apa" :-)
Så båda småtrollen somnade ikväll i likadana fina jamasar från H&M.



Nu sitter jag o ska kolla på Efterlyst och väntar på fru och svägerska. Ida har haft pass i kväll och Lovisa
har gått bredvid på mitt jobb så hon ska sova här i natt.
I morgon är jag ledig och Lovisa ska till mitt jobb kl.07...känns härligt hihi.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar