In my life

In my life

torsdag 3 januari 2013

Myror i kroppen

Skönt att vara föräldraledig men både jag och barnen går på varandra nu känner nog vi alla. Inget att göra, ingen att leka med, gnäll och bråk och när man väl gör något, ja då gnälls det då också. Tröttsamt just nu men vi kämpar på och idag tog jag barnen på en tripp till Ikea. Killarna lekte i leklandet Småland medan Ella fick följa med mig och köpa bl.a ljus, matburkar och lite annat smått och gott.. men åkte mest dit för att kika på ett matbord men nope, inget att ha som föll i smaken.
På hemvägen körde vi inom McD då killarna frågade i kör när jag hämtade dem på Småland.
Alla kidsen var  på gott humör och idag har de *peppar peppar* lekt och vart sams mestadels. Underbart att se som förälder.






 Bröderna bus på väg in i leklandet Småland.

 Ella fick ju syn på ett gäng golden hundar (som hon haft innan men
som hon tappat någonstans), så hon haffade åt sig en och....


 ...Gosade in sig i den mjuka lilla hunden.
Vägrade såklart lämna den vid kassorna så den fick följa med hem.
Ja, hon trodde ju säkert att det var hennes. Hund - favoritdjuret!

 Goa killarna!

Theodor sa jag hade post och kom ut med en ihoprullad teckning.
Så fin så den instagrammade jag så den blev kvadratisk.
Ska framkalla det kortet :-)


NU ska jag ta och grädda mina tekakor jag har fixat till nu i kväll, så barnen får nybakat i morgon bitti.
Fredag i morgon och missa inte Gladiatorerna i morgon på 4:an kl.20.
Min vän Lovisa är med och tävlar :-)  Lofsan, you know?


Kram!

1 kommentar: