In my life

In my life

onsdag 2 juli 2014

Födelsedag- från nyfödd till myndig

Jag tänkte tipsa om en bra, fin och rolig bok som dessutom är en bra present till någon som just fått barn. En födelsedagsbok som man fyller i från nyfödd upp till 18 år. Jag älskar ju fylla-i böcker och har alltid tyckt om att fylla i saker och ting. Vet inte varför... Så denna boken passar perfekt att jag köpt till alla mina tre barn. Idag fyllde jag klart Ellas 3-årsdag och hon skulle måla ett konstverk :-)




 Vid varje födelsedag ska barnet svara på några frågor, vilket
kan vara ganska roligt då man ofta får skojiga svar av barn.
Kul för dem att läsa sen när de blir stora också.

 Såhär se boken ut och vill du köpa den finns den på Bokus.
Klicka HÄR för att komma direkt till sidan där boken finns.


 Alla barnen har tyckt det ha varit roligt varje gång jag ska ställa frågorna
och de får måla sitt lilla konstverk.

Här är Ellas födelsedag förra året med sin
älskade lilla Bella hund som hon fick.



Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar