In my life

In my life

söndag 27 juli 2014

Terasshäng


Igår var jag med mina kollegor i en av dennes nya bostad. Underbar lägenhet med gammalt golv, min stil på inredning i en sådan lya och en härlig takterrass där vi satt och snackade om precis allt. Från dildos till vackra blommor och gjuta betong haha. Det var en härlig stund, tills vi skulle ut och gå en sväng och låste oss ute. Alla utan telefon (vad är oddsen på den?)... Tur det var ljummet ute om vi nu skulle behövt vara ute i våra flip-flops hela natten eftersom portkoden inte funkade efter 22. Vi hade en enorm tur att det var några som efter våra bankningar, kom och öppnade. Tack! Strandsatta på terassen blev vi sen också med eget tycke och där vaknade vi i morse halv sex haha. Var väl inte helt utvilad direkt men det var det värt. Vad vi garvade denna kväll. Älskar mina kollegor. Ni är de bästa! Lycklig ända in i själen som har er. 

Vi köpte med 10 olika gräddbullar från Gräddbullerian som vi sedan smakade på. Går inte ens att jämföra med vanliga man köper på Ica. Dyrare förstås men godare också. Gräddbullerian finns bl.a. På Emporia i Malmö och Väla i Helsingborg. Någon annanstans? Jag vet faktiskt inte :-)






Tack för en grym kväll och natt fina ni!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar