In my life

In my life

fredag 25 juli 2014

Äntligen lite spänning

Sovmorgon idag. Så himla skönt att kunna få vakna när man vill och ändå ligga kvar i sängen tills man själv vill gå upp. Jag blir dock rastlös ganska snabbt och vill liksom inte slösa bort dagen haha. Så upp o fixa frukost men innan dess körde jag lite plankan och skivstång. Skulle gått en PW nu på morgonen men inser att jag inte hinner det för idag ska jag på äventyr! Så kul ska det bli :-)
Jag och två av mina fina kollegor ska till Båstad och leka lite. Vi ska till ett ställe som heter Kungsbygget och åka sommarrodel och en zipbana som har fallhöjd på 75 meter. Kittlar nor dödsskönt i kistan, som Baloo skulle ha sagt. Den är 600 meter lång. Rodeln man åker är nästan 1 km lång och man åker 60-79 km/timmen. Jag ser fram emot detta. Älskar ju såna här saker. Adrenalinkick tjoho!!




 Lånade bilder från Google.

Det blev Nike från topp till tå. Som vanligt.
Redo för äventyr!


Fler bilder från dagen kommer i nästa inlägg...som troligtvis kommer i kväll.


Kram på er och ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar