In my life

In my life

tisdag 8 juli 2014

Skateparken a´la Stapelbäddsparken

Dagen började med molnig vy och sedan regn på ena sidan huset. Dock blev det bättre så jag och Theodor tog oss till Malmö och hängde i skateparken ett tag bland både vuxna, ungdomar och barn. Nästan två timmar var vi där innan vi åkte inom Lund och provade ut glasögon till MrT. Han valde att par svarta, lite tjockare bågar. Jättefina! Så om cirka två veckor kommer dem. Då får ni se! ;-)



Nike från topp till tå.. Nästan så att man borde bli sponsrad ;-)
Jag får frågan ofta då de ser gaddningen på min arm.
Swooshen sitter bak på ryggen. Jodå, klart den finns på min kropp :-)
JUST DO IT.








Eftermiddagen var supervarm och supersolig men både jag och Theodor höll oss inne. Jag hade ett kreativt projekt på gång och Theodor slappade och hjälpte mig med tvätten.

I morgon blir det nya äventyr. Mot västkusten och gröna kaniner ;-)


KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar