In my life

In my life

fredag 4 juli 2014

Klippt och skuren

Idag äntligen fick jag tummen ur och gick till min favoritfrisör som är tillbaka i stan efter att ha jobbat i Jönköping i 2½ år. Så sist jag var där var Ella bebis. Hon är så bra Olga. Hon vet precis utan att jag ens behöver säga något...så jag visade som vanligt bilder på hur jag hade tänkt mig på ett ungefär och.... tadaaaa!! Här ser ni resultatet. Före och efter :-)





 Före!



 Och efter!
Jag är jättenöjd!


I eftermiddags hämtade jag de små på förskolan. Deras allra sista dag på den förskolan. Med lite sorg i hjärtat vinkade vi hej då och tackade för dessa åren. I augusti väntas en ny förskola för de båda och när vi varit och hälsat på så har de varit glada och lekt på så vi får hoppas att det går bra. Ella är lätt och anpassningsbar. Ville är lite mer känslig och lite rädd att barnen inte ska vara snälla mot honom...stackarn. Men det blir säkert jättebra, det tror jag!

VI körde Theodor till Malmö för en bio och övernattning, så jag och mina småtroll beställde pizza och premiär åt framför TVn. Det har bara vart snacks och godis där innan men idag tyckte jag vi skulle kolla Frost och äta pizza där. Lycka för kidsen men det blir absolut ingen vana. Nej nej.
Det kan få blir något extra mysigt att ha istället.


 Passar på att äta pizza när inte Theodor är hemma. Han är som mig, gillar inte
pizza. Jag började nog tycka om det när jag var 14-15 år.
Och kolsyra, det tycker jag fortfarande inte om :-)



Sist men absolut inte minst vill jag gratta min fina storasyeter som
fyller jämnt idag! Jag gjorde en film dagen till ära och postade på hennes fb
 haha... Gulletussan *skrattar*... Och sen ringde vi och sjöng också idag.
Firad ska man bli! :-)
Hoppas du får en fin helg kära systrami!


KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar