In my life

In my life

torsdag 10 juli 2014

Stockholm Pride 2014

Varje år är det dags. För den underbara pride festivalen i älskade Stockholm! För fjärde året ska jag upp och få känna av den underbara stämningen och se all kärlek överallt, för det är verkligen kärlek i hela Stockholm. Alla är glada och alla vill alla väl. Alla ler mot varandra och jag bara älskar stämningen där.
Förra året var en strulig och väldigt jobbig sommar men priden blev av och snälla Maria fixade VIP band in till pridepark så jag och mina små kunde hänga där med Maria och alla artister. Där trivdes jag haha.
I år är det dags igen. Ska få hänga med mina små även i år i pridepark och uppleva prideparaden än en gång. Det blir tredje året jag går med själv. Villes tredje gång också och Ellas andra. Med i tåget ska även min lilla souli vän Agge och hennes dotter gå. Bo ska vi göra lite utanför city men med pendeln så kommer vi hem och dit snabbt. Fint väder innebär ju utetid till max, så vi får hoppas på det.
Åh jag ser fram emot detta så himla mycket. Det jag ser mindre fram till är tågresan med en trotsig treåring och en klåfingrig 4 åring haha. Men jag har bokat både dit och hemresa i familjekupé så jag hoppas att det är fler härliga människor att sitta o småprata med där.






 Ville i väntan. Det var nästan 30 grader varmt och han var så
himla duktig. Väntade 1,5 timme sittandes där medan flera tusentals människor
ställde ordning sig i paradtåget, för att sedan vandra paradleden i 2 timmar.
I år ett år äldre och med ett nytt regnbågslinne. Såklart.
Är det pride, så är det! :-)

 Skulle inte kunna göra en mer passande pride move än
Ville haha. Klockren bild.

Ella redo att gå i paraden förra sommaren.
Klänningen har hon kvar. Jag älskar den. Hon med.
Hon drar ofta i den och vill ha den på sig men den är för snygg
för dagis. Men den kanske får hänga på i år också.
Modeerska museet är den ifrån för er som undrar.


Nu kallar John Blund på mig. Dags att sova lite fler timmar än i natt hoppas jag.


Kram!


1 kommentar:

  1. Jag undrar också, finns inte din Emma med i bilden längre? Ni verkade så lyckliga ju.

    SvaraRadera