In my life

In my life

måndag 28 juli 2014

Lindex AW

Det är faktiskt sällan jag hittar kläder på Lindex längre till mina killar som jag verkligen tycker är snygga. Alltid är det något enligt mig, fult tryck som Spiderman eller Angrybirds, på de kläder man väl hittar. Eller som jag såg ett par leopardleggings till Ella då hennes andra gått sönder..tur jag i sista stund såg att det var nåt fult katthuvud längst ner. Varför liksom!? Bamse och Katten Jansson har ju hängt med sen Theodor var liten. Lite smått trött på det nu. Kan de inte ändra?
Jag kollade in lite nu i alla fall på deras shop och såg detta som jag tyckt var snyggt! Till Ville.
Beiga chinos kanske inte är så nytt precis men det hänger med och är snyggt. Dessutom har Ville många snygga t-shirts och pikeer samt skjortor som är snyggt till chinos. De svarta byxorna gillade jag gylfen på och de svängda benen. Sitter mycket snyggare på än vanligt raka ben. Tycker jag ;-)
Västen gör ju sitt med detaljerna på axlarna och tröjan längst upp var enkel men ändå snygg. Perfekt dagiströja när kylan sätter in.
Heja Lindex! (Bilderna är lånade från Lindex shop online)










Vad tycker ni om alla dessa plasttryck på kläder som finns?
Visst har mina barn velat ha Spiderman och tjatat men det har fått bli pyjamas.
Har aldrig tyckt om det och jag vill inte sätta på mina barn något som jag själv tycker är fult.


Kram banan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar