In my life

In my life

torsdag 24 juli 2014

Lund häng

Idag mötte jag äntligen upp min vän Veronica efter bara sisådär ett halvår. Mer än det t.o.m. Ändå bor vi 10 min med buss/bil ifrån varandra. Helt knasigt att det ska ta sån lång tid till att ses men idag så! Bättre sent än aldrig, brukar man ju säga :-)
Munnarna gick i ett och vi snackade om...allt! Härligt med såna vänner. 
Vi pr varsin god laxmacka i Botaniska trädgården i Lund och efteråt gick vi stan lite och tittade. Vi har samma smak och stil på både inredning och barnkläder så det är så himla kul. 

Ikväll kom en och hämtade Ellas säng jag skulle sälja. Dels för att det inte är min smak på säng, hon kommer inte upp i den knappt och hon tar upp ungefär 1/3 av sängen. Liiite onödigt tänkte jag, så hon ska få en annan. Mindre. Som hon hade innan haha. Ja jag vet... Säg inget. 

Ikväll har jag bara slappat och krigat mot all smuts på golvet. Har ingen dammsugare längre (ska såklart köpa en men har knte haft tid) och grannarna var inte hemma ikväll. Så jag får vänta till i morgon och jag verkligen a v s k y r när jag känner smuts och sand under fötterna. Verkligen avskyr. 
Så jag har knappt gått i lägenheten ikväll. Har hållit mig i vardagsrummet :-)

Nu ska jag sova och i morgon väntar spännande äventyr med hisnande grejer. 

Den som väntar på nåt gott ;-)

God natt! 

Nu blev det helt konstigt med bilderna. (Bloggar från mobilen)... Men orkar inte grejar när ögonen går i kors. 
Bilderna finns i alla fall :-)

Kram o natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar