In my life

In my life

torsdag 3 juli 2014

Betjänt tack!

Bara torsdag idag. Den här veckan har känts som en hel evighet då barnen varit sjuka och jag trodde jag skulle få magsjukan idag också när jag tidigare idag började få ont i magen och må lite illa. Jag låg bredvid Ella och sa bara "nej nej nej nej, inte jag också"...Ella frågade "va sa du mamma"? Trodde hon hade somnat då haha. Men sen gick det över sååå...peppar peppar!!

Nu sover barnen godare än godast i alla fall och jag skulle bara kolla Ellos på en säng jag sett till Ella men fann även andra godisbitar. Alltså, Ellos levererar! Det trodde man inte på 80-talet när man var på "Knalleland" i Borås med pappa och hans tjej och handlade på bl.a Ellos. Det var tider det. Låter som jag är lastgammal och det tycker nog även Theodor som idag efter en mobilbild på mig då den var alldeles grå och jag frågade varför den var så mörk och grå?
"Jag har ju gjort den så mamma. Jag vill ha lite 80-talsbiler också" :-)



Ni vet ju att jag gillar grafiskt. Ja, har ni missat det har ni läst dåligt ;-)
Jag bloggade för ett tag sedan om vissa wallpaper och tapeter och på ellos så fann jag den.
På rea dessutom! Det var ju bara att klicka hem den. Ingen tvekan. 50% på en grym tapet till killarnas rum som fondvägg bakom en byrå. Kommer nog bli schysst.



 Här har vi den lilla godingen!


 Såg även den här på Ellos. Den var svår att motså men
jag gjorde det ändå. Vart skulle den stå? Passar
inte riktigt in just nu... inte nu men kanske i morgon haha.




Jag tycker det är fult med garderober men vi har tyvärr en här hemma. Hade två men en är nerflyttad i källarförrådet. En är kvar i Ellas rum sedan har vi två klädkammare där det ryms mycket. Klädkammare är plus i kanten. Klädbetjänter/klädhängare likaså. Tycker det är snyggt att ha kläder snyggt upphängda. Ella har en liten som egentligen är ett bordsben på IKEA men den börjar bli för liten nu då hennes klänningar är längre än de var för 1½ år sedan då jag köpte den. Så ny betjänt ska inhandlas i hennes rum och stå där hennes skrivbord står. Det ska ner i förrådet, det också. Det är för fint för att sälja men det används inte nu så det får stå på väntelista :-)
Har ni något bra tips på en snygg klädhängare? Googlade lite och fann dessa...







Förvaring är bra! Såhär kan man också göra :-)
Åh va jag vill ha en bostadsrätt där man få måla om golven. Det är så snyggt med vita trägolv
att jag dör en liten smula.


Jag visade häromdagen lite posters från miniwilla och jag beställde
sedan denna till Ella som hon ska ha över sin nya byrå.
Tyckte den var så söt! MR PIRATE


KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar