In my life

In my life

onsdag 23 juli 2014

Många känslor



Idag har vart en härlig, omtumlande, trevlig, magknipande dag. Den har vart som en salt och blandat påse kan man säga... Där de röda chili godisarna får en att vilja blunda o hoppa över. 

Dagen började med massage av min kollega. Ingen sovmorgon här inte :-) jag var uppe 06.45 för jag skulle vara hos henne 45 min senare. Efter massage och lite snack hamnade jag på Dalbybadet och där var min andra kollega Olivia. Mycket trevligt. Vi låg o snackade o badade och bestämde lite inför fredag då vi ska på äventyr. Vad det är får ni se då ;-)

Fick sedan att sms att E hade hämtat alla sina saker för idag var det flytt. Många känslor men trots beslut så känns det bra. Men klart det är jobbigt. En separation är alltid jobbig oavsett. 

En fikadejt med finaste Erica blev det i Malmö sen också. Vi snackade i nästan tre timmar på ett mysigt fik, på Lilla torg i Malmö. En mycket trevlig em/kväll. Så skönt att ha vänner man kan kommunicera med. Samtala med och bolla med. Guldvärt. 
Efter försenade tåg o buss så kom jag i alla fall hem och blev så sjukt sugen på att sjunga så jag tog fram mina singstarspel och har nu gastat i en timme haha. Riktigt kul faktiskt! Man har sina favoriter också.
Hann med ett FaceTime samtal med sonen också innan han skulle lägga sig. Han blev så glad när jag ringde så han kunde se mig. Gullegodingen, saknar mina små. Två är i Kalmar med mamma Ida och en i Växjö hos pappa Johan. Alla tre har det bra, det vet jag och jag är glad att de får uppräcka och vara med om så många platser på deras ledigheter. Betydelsefullt. 

Nu är det dags att sova...

God natt och kram på er!


 Här började jag dagen....skönt och välbehövligt. 

 På vägen till Dalbybadet... Mysig miljö med fårhagar runt om. 

 En av mina favoriter på Singstar - Poison med Alice Cooper. Den har jag gillat sen jag var liten. 




Kram!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar