In my life

In my life

torsdag 3 juli 2014

Reafynd och byrå - check

Har ni hört hur vädret ska bli framöver? Jag är så himla trött på att det bara är grått, regn och liiite lite sol då och då. Man kan ju inte gå sommarklädd precis och det var tur jag inte köpte någon ny bikini som jag hade tänkt. Bitter? Nja..lite faktiskt. Juni bara flög iväg och inte många soldagar där inte.
Nu hoppas jag på att juli bjuder på fler! Jag vill hänga på Dalbybadet med kidsen där de älskar att vara. Vill vara på stranden vid havet som de älskar lite mindre och som jag får lite lätt panik över när man kommer hem och det är finkornig sand all over! Men vad gör väl det när man fått se glada barn leka vid strandkanten och fått lapa sol i timmar, ätit vattenmelon och nybakta kanelbullar och avslutat dagen med en stor fet mjukglass. Då är sanden en liten petitess. Det finns ju faktiskt dammsugare. Jag förstår varför mamma alltid sa att det var hennes bästa vän, när jag var mindre. Jag kan nog hålla med henne haha.




 Ville i sina nya snygga brallor från polarns sommarrea.
Ett av få plagg som jag hittat på rean. Han gillar inte jeans så mycket
men dessa diggade han. Slimjeans och munkisen han hade hemma
passade ju perfekt till! Skorna är VANS.

 Ella visade mig idag att hon kunde rita den klassiska huvudfotingen.
Jag har inte sett det innan och när jag försökt visa henne så har hon
ritat ett huvud fint sen bara kladdat över med annan färg.
Men idag var hon så noga med "huuuuuvud, beeeeen, beeeeen, arm, arm, öga, öga".
Jodå minsann. Jag sparade den och den var så fin :-)
Byxor från Lager157 och pennburk från House Doctor. Underlägg Ikea.

 När jag var på rean häromdagen så hittae jag även dessa jeansen
till Ella. Lite coola baggybyxor från KappAhl. Hon verkade gilla de själv
och vill ha de på sig i morgon! Kanske kan byta ut lite leggings nu då.
"Jag vill ha tights mamma". /Ella 3 år.



 Oftast bråk i badkaret men idag gav jag de en chans när de så fint sa att de inte skulle bråka.
Ja, vad gör man? Säger ja och testar såklart. Bara glada miner och de klädde ut sig med skummet :-)
Mina små mumintroll!


 Såhär blev Ellas byrå. Hon är mycket stolt över den
kan jag tala om så även om jag saknar den maffiga rosa
chocken lite, så är jag ändå nöjd med denna :-)

Ella textfoto från annaform och elefanten är ett traderafynd.
Men den klassiska Norsu sparbössan finns ju på varenda webbshop,
så fina som de är. Bl.a på familyroom och sveasdesign.

Jag köpte varsin på familyroom till killarnas rum i svartvitt och de gör sig snygga.
hade gärna haft en mintgrön till mig själv också hihi.


Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar