In my life

In my life

torsdag 10 juli 2014

En dag fri från sociala medier

En dag med underbart väder och som vanligt stod vi och hängde på låset till Dalbybadet kl.11 tillsammans med flera andra som tänkte ta en härlig dag på badet i vår underbara by.
Theodor mötte två klasskompisar och en före detta klasskompis så han hade att göra. Från 11-17.30 var han i och badade. Jag var i vid flera tillfällen också idag. Det var så skönt i vattnet.
Jag låg och pratade med en kompis vars barn lekte med Theodor i vattnet. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och tid hade vi. I morgon fortsätter vi... :-)
I morgon kommer dessutom Ella och Ville med några timmar och badar med oss. Ida undrade om jag skulle kunna ha dem ett tag och självklart! Saknar ju mina små guldklimpar när de är ifrån mig.
Det ska bli lika fint väder i morgon så jag hoppas på att se glädje på badet även i morgon. Glada ungars skratt är nog en av de sakerna som gör mig varmast i hjärtat. Glada ungar! Love it.

Idag blev det inga foton för jag hade inte med min mobil eller systemkamera idag. Ganska skönt att vara okontaktbar. I morgon får den nog hänga med dock.



Förra året när jag och Theodor var och paddlade kajak med min nuvarande kollega.
Det får bli en repris i sommar. Så mysigt!

 Min lilla snygging från juni förra sommaren. I väntan på bussen.

 Förra året på Dalbybadet haha. Ella alltså...

Ville vilding i sitt långa hår. Saknar det ibland på honom
men han är så fin i sitt korta också. Blev så himla varm
i det långa på sommaren. Min lille goding.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar