In my life

In my life

måndag 30 juni 2014

Vab måndag

Idag blev det hemma-mys med barnen eftersom Ella var dålig. Ville fick också vara hemma och Theodor valde att stanna hemma även han. Jag förvarnade honom att det nog inte skulle bli så kul men jodå, han skulle inte gå på fritids. Men han ångrade sig nog redan efter lunch och minerna blev så sura här hemma och man märker att inspirationen till att göra något på egen hand inte finns. Så i morgon blir det fritids!





 Det blev massa lek och allt inne i TV-rummet men Ella förvånade mig idag
och städade undan allt på sina rätta platser utan problem.


 "Jag är en gammal dam", sa Ville och
lånade Ellas skor och väska.
Pyjamasparty halva dagen här - skönt.

En liten bild på ljusstaken jag shoppade i Växjö
i helgen. Det är Bloomingville för er som undrar
och jag hittade den på Sveas design.


Nu ska jag lägga mig och drömma mig bort till Stockholm.. dit vill jag allra mest nu.
Jag älskar den staden och jag känner mig så lugn i all storstads stress när jag är där.
Det bekommer mig inte att alla går huller om buller eller att man blir knuffad i
T-banan eller i en rulltrappa. Jag trivs. Älskade Stockholm.
God natt kära bloggläsare.

KRAM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar