In my life

In my life

måndag 14 juli 2014

Shopping in the gold house

I lördags var vi som sagt på Emporia, jag och min syster. Första gången hon var där så det var ju extra kul. Vi fann lite på rean för en gångs skull. Jag köpte även ett halsband, designat av Efva Attling. Tyckte det passade mig med budskapet "TAKE NO SHIT". Så det pryder nu min hals.




 Vi började dagen Malmö med en lunch på Vapiano.
Stans godaste pizza! ..Och pasta :-)

 Me and mys lovley sister.

 På taket uppe på Emporia så kan man gå ut på en jättestor takterass och
kolla utsikten, bl.a mot Öresundsbron.


 Molo har sin egna butik i köpcentrumet och det är därifrån plaggen
beställs bl.a till babyshop, som jag brukar beställa ifrån.
De hade bra rea men lite utplockat. Köpte dick en snygg tisha till Ville.
Bild kommer i nästa blogginlägg.

 Molo butiken ut annan synvinkel.

 Mitt nya halsband av Efva A.

Efter 7 timmar på Emporia och över 2 timmars väntan på att komma hem
för att tågen var inställda och fördröjda och även bussen.
Höll på att bli galna...men när vi kom hem åt vi goda varma baguetter, O´boy och
snacks till film och snackande.



Det är många som frågat mig om jag och Emma inte lever tillsammans längre. Jag nämnder det jag vill på min blogg och jag skriver när jag känner för det. Om jag känner för det. Det är privat.
Men nej, vi lever inte tillsammans längre. Det funkade helt enkelt inte och jag ber om att fler följdfrågor
inte behövs. Som sagt, vill jag skriva något, gör jag det. Så nu vet ni det.


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar