In my life

In my life

söndag 24 mars 2013

Tick tack...

Min jobbhelg är snart slut. Tre timmar kvar.
Började med en fantastisk morgon hemma med god frukost (läs nybakta frallor, juice, ägg, kaffe, avokado) tillsammans med frugan och de små. Theodor har vart hos daddy cool i helgen och kommer först i morgon.
Påsklov den kommande veckan men jag jobbar, Ida pluggar så barnen får vara på fritids/förskola ändå de flesta dagar.

Har vart på Emporia med en brukare idag. Kändes lyxigt att åka taxi, shoppa och T en taxi hem igen. Lyx en söndag :-)
Hittade SÅÅÅ mycket jag ville ha. Har sett två par jeans jag vill ha, flera tröjor och linnen och accessoarer. I höstas fann jag NADA på shopping fronten till mig själv. Endast till barnen (som alltid) men nu efter nyår har det bara ploppat in plagg efter plagg som skriker ut mitt namn när jag hår förbi! Kul man har vabbat så mycket på sistone då...not.

Nästa gång ska jag dra med mig frun. Barnvakt och kvalitetstid med älsklingen och bara gå och strosa, äta gott och bara vara...utan att hålla koll på barnen.

Kram och trevlig söndagkväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar