In my life

In my life

onsdag 13 mars 2013

Lillelördag

Dagen börjar lida mot sitt slut. Dagen som vart hur lång som helst på grund av min sömnlösa natt. Nu är klockan snart 21 och på TV är det "Tunnelbanan". Ett program ungefär som 112 och SOS fast det handlar om ordningsvakternas arbete i Stockholms tunnelbanor. Rätt intressant då jag tycker just sådan är spännande och intressant MEN jag inser för varje gång jag ser programmen att polis...det gör jag helst bara som jag redan gör - som polisstatist. Så mycket skit de utsätts för. Inget för mig. Jag är för...snäll :-)

Ida är i Lund och kör sitt body pump pass och jag hade sett träningen framför mig i morgon men dessvärre så har Ella fått tillbaka sin ögoninflammation och har mycket hosta, så hon får stanna hemma i morgon. Det blir då i alla fall en mil powerwalk tänkte jag. Vill bibehålla min träning på något sätt...helst något varje dag om så bara en promenad på 30-40 min.

Idag är det en vecka kvar tills jag ska till Öland och tatuera in min femte gaddning. En cool pjäs på mina revben. Kommer göra sjukt ont säger alla som gjort det där, men jag får väl bita ihop och ta det.
Får se om jag hinner färglägga den samma dag också. Inte säkert jag pallar det pga av både tid och smärta men vi får se. Jag längtar i alla fall!



 Ella sätter ihop händerna och tittar på Theodor och säger
med sin snällaste röst: "Dodis"? (Godis)
Hon tror alltid att han har godis då han har tuggummi.


 Theodor är alltid poppis när han kommer hem från sin pappa.
Ville och Ella är så glada och alla tre leker oftast bra och har roligt ihop!


 De andra två som mest retar varandra. Men oftast är det skratt och gemensamma
bus från de här två små bustrollen!

Igår räknade Ella till 4 och jag blev helt paff!


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar