In my life

In my life

söndag 3 mars 2013

Havsluft

Jobbigt när man inte är sådär sovtrött som man b o r d e vara då man ska upp tidigt en måndag för att lämna stora killen på fritids. Börjar jobba kl.07 i morgon och det är Theodor som sååå gärna vill gå på morgonfritids. Han kan ju få åka med Ida kl.08 men morgonbarn som man har så... plus att jag är jätteglad att han faktiskt vill vara på fritids. Det betyder jätte mycket!

Jag känner mig varm. På väg att bli sjuk? Hoppas inte det. Nu får det vara slut på alla bacillusker!

Tänkte visa lite bilder från i lördags då vi var i Bjärred vid havet och busade med barnen.
Mysig familjedag i kallt väder men bus och lek gjorde barnen varma. Själv glömde jag vantar...som vanligt.


 Ella höll sig varm och go i sin mössa :-)

 Att det kan vara sååå kul att snurra!? Själv mår jag apa efter tre varv *spyr*

 Korvgrillnings mästarna!

 Roligt men lite läskigt :-)

 Tre hungriga barn... Alla i sin egen lilla bubbla.
Vad tänker ni på älskade hjärtan?

 Bjärreds låååånga brygga. Iskallt blåste det där ute.
På den här bryggan tog vi våra bröllopsfoton. En solig varm dag i augusti
för snart 4 år sedan. Då var Ville en kille som låg i magen.

 Är man pirat ska man gå på plankan!

Ååååhhhh vad jag l ä n g t a r till sommaren!!



Jag kommer fira den dagen man kan lägga ner vinterkläderna i förrådet.
Skumpa? Middag? Bio? Badhuset? Fallskärmshopp? Haha.. njae, lite att ta i kanske...
Men nåt måste vi då fira att våren kommit. Den dagen...den lyckan!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar