In my life

In my life

torsdag 7 mars 2013

Prickiga känslor

Igår var det riktig skön vårvärme ute och altandörren på jobbet stod öppen hela eftermiddagen utan att vi ens la märke till det och idag var det den tjocka peak jackan på igen med luvan framdragen över ögonen för att inte frysa ihjäl. Tycker inte om så stora skiftningar när man får förhoppningar om att våren ska komma på riktigt. Men snart..... Snart. Snart. Snart!

Efter filminspelningen idag så sprang jag till bussen och missade den givetvis.. så då gick jag in i de närmsta butikerna jag hann in i innan nästa buss gick. Kapp Ahl blev det. Givetvis hamnade jag på avdelningen där Newbie hängde. Numera finns ju det underbara märket upp till stl.98, vilket innebär att Ella kan ha det...igen :-D

Massa fint. Många fina koftor, leggings, klänningar, tunikor och så såg jag en super söt baddräkt som var rosa med vita prickar och ett par rosa pilotbrillor.
Mera prickar i min värld finns det som är sommarfint! Nedan har jag totalt fastnat för de söta prickarna som finns på H&M. Som vanligt lägger jag upp tjejkläder men det är ju....Ja, säga vad man säga vill men jag tycker det är roligare att klä en tjej och eftersom jag tycker det är så himla roligt med barnkläder så är jag jätte glad att vi fick en liten tjej efter två fina killar. Nu finns det ju fina kläder även till killar men alla klänningar, hårspännen, strumpbyxor, leggings mm..... Älskar´t!














Nu är det dax att gå och nanna! Upp tidigt och jobb på kvällen. Ja, jobb hela helgen rättare sagt.
Men på lördag slutar jag halv sex, så då blir det MELLO FEST hemma!
Någon som vill vara med oss (fru o barn o jag) så hojta till :-)


Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar