In my life

In my life

söndag 3 mars 2013

Pomp party

I kväll var jag bjuden på Pomp De Luxe party tillsammans med min vän Onka. Har sett fram emot detta, då de har så underbara kläder till både tjejer och killar, stora som små. (från stl.80-152). Mest till tjejer tycker jag men även jättefina byxor, skjortor och tröjor till killar.
Denna kollektionen var det såååå mycket fint till flickor, att jag helt ärligt skulle kunnat ha hela klädställningen hemma till Ella haha. Alla kombinationer som blev supersöta ihop.
Kan verkligen tipsa om deras kläder om ni inte har sett dem/provat dem/haft dem!?
Kvalitén är jättebra. Det har en dansk design som inte är som alla andra kläder, klassiskt vanliga alltså.. Det är bra priser och de är jättesköna att ha på sig )antar jag) eftersom de känns väldigt sköna och behagliga att ta i/känna på.






Nöjd tjej haha (i mina andra nya brillor)



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar