In my life

In my life

måndag 18 mars 2013

Prickigt, randigt och pastell



Polarn och Pyret är en sådan butik som enligt mig ibland har jättemycket fint ena säsongen och säsongen efter kommer inte ett enda fint plagg (mer än allt randigt till de små bebisarna som jag älskar). I höstas då den nya kollektionen kom så tyckte jag inte det var något fint alls. Jo, ett par strumpbyxor till Ella men inte mer än så. Nu fick jag nyhetsbrevet på den nya kollektionen och åååhh va mycket fint det fanns helt plötsligt! Jag gillar ju randigt! Å de randiga tishorna som kommer in då och då, de har hängt med här sen Theodor var liten och nu hade de fått in fina till våren och sommaren.
Vet precis vad Ella ska få önska sig i klädväg då hon fyller 2 :-)
Plaggen nedan var mina favoriter i den nya kollektionen från polarn


















Kramar!

1 kommentar:

  1. Me like 2
    Härliga färger <3

    Ska greja med bilden på sötisen nu tänkte jag :-)

    Kram

    SvaraRadera