In my life

In my life

fredag 22 mars 2013

Brill-ungar

Vilken bra dag detta blivit idag. Hittills, så nu hoppas vi att den fortsätter så också men det tror jag!
Jag hade tagit föräldraledigt idag och har haft de små hemma från förskolan. Glatt humör nästan hela dagen och vi körde till Nova Lund för att inhandla bl.a solbrillor till bägge två. Ville har tjatat om ett par så han fick välja ett par idag och Ella ville ju så klart också ha ett par då.
Det blev även en solhatt, ett par trekvarts leggings (sådana jag bloggade om häromdagen), en till sommarklänning och ett par röda jeans till Ville.

Hem lagom till lunch och sedan hämta Theodor på skolan. Han ville inte gå på fritids idag så nu är vi hemma och målar påskkort och annat.



 Två coola ungar med nya glajjor

 Nöjda med varsin ballong kunde vi åka hem i luuugn och ro.
Schtekar´n ;-)




Den kommande helgen nu är min jobbhelg men eftersom jag är ledig i kväll så ska jag och min fd kollega R-M till Lundo ch gå på bio i kväll. The Impossible ska vi se. Säkerligen en hemsk och gripande film men jag vill gärna se den. Tror den är väldigt bra.


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar