In my life

In my life

tisdag 19 mars 2013

Tattoooooo

Efter att ha städat och tvättat hela dagen med en smärta som liknar ryggskott, ligger jag nu nerbäddad under gosigaste duntäcket hemma hos Lovisa (Idas syster). Varför här? Jo, i morgon ska jag ta 06-tåget till Kalmar och möta upp Ola. Han ska nämligen tatuera mig. Äntligen! Ja, det där "äntligen" är på gott och ont. Glädje och lite rädsla till och med. Just för att den kommer att nålas in på sidan, rakt på revbenen. Snyggt men aj som f** vad det kommer att svida! HARDCOOORE!!

Nu håller jag tummarna för att det inte kommer bli snöstorm i natt. Man har ju vid det här laget lärt sig att tågen blir inställda för minsta lilla... Så ge mig detta nu dumma vädergudar! Passa på att samtidigt slänga hit lite sol och plusgrader så lovar jag att nästan hela landets befolkning kommer att le :-)

Kram!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar