In my life

In my life

onsdag 27 mars 2013

Prickigt i påsk...och alla andra dagar!

I morgon börjar påsken men även i veckan har man sett små påskkärringar och påskgubbar som haft sina små påskfester. Här kommer vi vara påskkärringar/gubbar hela veckan ut. Är det påsk så är det! :-)
Och när det ska letas påskägg på lördag så måste man ju gå in för det eller hur? Hi hi hi.

I min hjärna så är prickar och påsk en samhörighet. Vet inte varför men jag har alltid tyckt så. Kanske för att man har de där små prickarna i ansiktet många gånger? Eller att man ser målade prickiga ägg i var och varannan butik? Jag vet inte varför men jag tycker att med prickar så firar man in våren! För hur gulligt är det sen inte med prickiga klänningar, tröjor, jackor, strumpor och skor på sommaren!? I love it!

Därför har jag dessutom blivit totalt förälskad i P.O.Ps vår-och sommarkollektion.
Massor av prickar och glada färger. Dessa smmansättningar nedan är bara två av alla som jag sett när jag kollat in födelsedagspresenter till Ella. Sen att hon tycker om klänningar, kjolar, strumpbyxor OCH mössor gör ju inte saken sämre. Hon kommer bli en liten prickig sak i sommar!










Solhatt med klänning. Bägge två finns i respektive färg och solhatten finns även med snöre för de mindre.
T.o.m min lilla fru kunde knappt slita sig från den där klänningen sist vi var inne och tittade.
Tänk den barbent till vita sandaler eller till ett par vita strumpbyxor och converse för en lite tuffare stil.











Fint med skotrycket på t-shirten som matchar den supersöta kjolen. Sen strumpbyxorna till det om man vill vara extra prickig! Älskar outfiten. Två Ella outfits från topp till tå. Strumpbyxorna finns även i rött.


Ella själv på sin favoritpall med den älskade snutten.
Även här med strumpbyxor från P.O.P
Samma röda färg som finns även nu till våren. Dessa köpte jag i vintras och
då var foten randig. I vår är de prickiga hela vägen.


För att se hela vårkollektionen, kolla in HÄR


När Ella ska ha sitt kalas så får det nog bli i tema PRICKIGT! Har ju sedan länge köpt prickiga muggar, tallrikar och glassbägare i pastellfärger. Bara den prickiga kjolen eller klänningen som ska finnas till hands också. Den dagen, den kommer ;-)


KRAM!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar