In my life

In my life

onsdag 20 mars 2013

Kääälma

Snart på väg hem från Kääälma (Kalmar) igen efter några timmars smärta.
Jiiises vad ont det gjorde att skugga skallen. Jag trodde jag skulle svimma vissa stunder. När han körde om och om igen på samma ställe. Snacka om att plåga sig själv haha.
Men snygg blev den och nöjd blev jag. Ja, Ola också! Han är grym ska ni veta! Så har ni funderingar på att gadda er så kan jag definitivt tipsa om honom! Följ honom på Instagram. Där lägger han upp grymma skisser och på tattoos han gjort. Jag följer honom, så gå in på min och scanna vidare :-) minns nämligen inte riktigt vad han heter. Petersonola tror jag.
Vill ni följa mig, heter jag Lolisen

När han hade börjat på så gick strömmen efter typ fem minuter. Som tur var kom den tillbaka. Snyggt annars liksom. Ett långt steck intatuerat. Nice ;-)

Ikväll har Ida pass och jag hinner hem innan hon sticker, vilket jag är glad över... Så jag får träffa mina små monster :-)

I morgon är det dags att leka polis igen. Inspelning på "polisstationen" i Ystad. Jag lekte med barnen härom kvällen och tog killarnas pistol och skrek "STANNA! POLIS!!" Theodor skrattade medan Ville började gråta samtidigt som han ville leka vidare haha. Inte lätt o vara liten.

Här ser ni en bild på dagens resultat. Nästa gång ska den andra diamanten och rosorna färgläggas också. Åh den kommer bli så fiiiiin!

Kram!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar