In my life

In my life

torsdag 7 mars 2013

Film tajm!

Då var det dags att jobba lite med statisteriet igen. Är idag i Ystad och är som vanligt polis. Det är lika roligt som vanligt. Alla e pigga o glada och trevliga. Det bjuds på lite f ö r mycket gott. En hel back med choklad och nötter! Till efter maten.. Man får slå sig själv på fingrarna för att inte käka allt för mycket :-)

Detta var min enda lediga dag denna veckan och ändå gick jag upp halv sex för att åka hit. Det säger en hel del om hur bra jag trivs med sådant här.

Just nu ligger jag i en gammal retro soffa och vilar. Paus. Väntan på lunch. Lyssnar på skådisarna. De har mkt o göra.. Men alla har kul. Trivs. Känner mig hemma. Härlig känsla.
Sugen på att åka till..Venedig!? Av alla ställen. Även sugen på att ta MC kort, hoppa fallskärm och köra fyrhjuling med barnen. Sugen på mkt just nu.
Mest sugen på värme och sol.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar