In my life

In my life

fredag 15 mars 2013

Pompiga kläder

Klockan hann bli halv åtta, sen var Ville så naaaanig så han gick själv och hämtade en Alfons bok som han ville jag skulle läsa. La mig bredvid honom i sängen och Ella låg på mig. Alltid ska hon ligga mage mot mage. Mysigt men lite småjobbigt ibland när hon ska inte den positionen mitt i natten då man bara vill sova. Själv.
Ville somnade innan vi hann gå ut ur rummet och Ella ville då ha välling. La henne och hon har inte heller kommit ut ur sitt rum, så ja...Nu har jag och Theodor lite kvalitétstid. Ska kolla Gladiatorerna tillsammans med honom och sen får han gå och lägga sig. Det är långa dagar för barnen eftersom de är uppe innan klockan 06 de flesta morgnar. Då är de trötta på kvällarna. Jag förstår dem.



 Här låg Ella igår när jag kom ut i köket. Busunge!



För två veckor sen var med Onka på Pomp De Luxe party och igår hämtade jag den lilla sommar outfiten som jag köpte till Ella. Jag hade kunnat köpa huuur mycket som helst men plånboken sa något annat denna gången. Men en jätte söt heldress blev det till sommaren och en kofta till den. Koftan kan man ju ha nu också så klart men jag köpte det som att ha tillsammans.






Jag var velig med koftan i vilken färg jag skulle köpa men det är så himla mycket
rosa hela tiden (och ja, jag gillar rosa) men tyckte guldtrycket kom så fint fram på
den här blå färgen. Hon kommer bli så fin, lilla Ella.

Killarna fick inget denna gången. Theodor är som sagt svår att köpa till. Jag ska sätta mig med honom när jag bloggat klart och så ska han få välja några tröjor han verkligen vill ha. Han är i behov av det, som pojken växer!




 Vår lilla tjej. Så naaanig.

 Lillasyster & storebror i favoriterna från TheBrand och Nova Star.
Ellas trendiga neonrosa napp kommer från H&M.

Hemma och sjuk med ögoninflammation. Då blev det Pippi på film och
givetvis skulle både kaninen och hunden vara med och titta. Sötlök.com



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar