In my life

In my life

söndag 3 mars 2013

Solsken och rensning

Som jag tidigare bloggade om idag, så var jag och killarna på lekplatsen. Ella skulle sova och Ida tänkte vi skulle plugga...men Ella sov inte så länge så det blev inte så mkt av den önskan. Jag o killarna hade i alla fall jätte mysigt ute. Theodor tog kickbikern och kepan på istället för mössa. "Det är vår nu mamma"!
Jo, okej.. SOlen skiner och det är mars månad. Men det är förbannat kallat ändå haha. Söta ungar. Man minns man var likadan själv. Så fort solen sken så ville man ta av sig jackan. Helst gå i t-shirt och som vissa vuxna fortfarande gör som jag i n t e klarar av - att de kör med nervevade rutor och spelar svinhög musik. Varför liksom? Vad är det ni vill visa? Bevisa? Töntar! Skäms så jag skrattar :-D

Jag hoppas att smhi har rätt enligt sin prognos för kommande vecka. Den ser lovande ut :-)
*håller tummarna*. På torsdag blir mitt minsta syskonbarn 5 år. Fem år sedan Nellie föddes. Fem år sedan jag träffade Ida. Jag minns det som igår... att Nellie föddes bara ett par dagar efter att jag o Ida hade börjat prata på QX. Sveriges största HBT sajt. *gör lite reklam* ;-P
Tiden går så fort! Ella blir ju snart 2 år! Å Ville 4....för att inte tala om årets 8-åring i huset. Okej, det är 7 månader kvar tills killarna fyller men ändå. De blir stora alldeles alldeles för fort!
Tur vi har massa vänner (ja, faktiskt flera stycken) som ska få bebisar i vår/sommar :-)



 Tre vårtecken a´la Theodor.
Kepan, Kicken och gympa dojjorna :-)

 Perfekta stickade kepan för killen som inte vill ha
sol i ögonen!


 Njuter när jag ser barnen leka och ha roligt tillsammans.
Njuter ännu mer när vädret är på topp!



 Alltid pirat....Ja, eller Ninja rätt ofta också.

Dagens lekande ungar!



Kram!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar den där Kax-overallen. Min yngsta har en likadan :D

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder! Visst är de tagna i Dalby?:-)

    SvaraRadera