In my life

In my life

onsdag 20 mars 2013

Lillördag med presentutdelning

Möttes av tre glada men trötta barn i kväll när jag kom hem. Även en glad fru mötte jag i dörren som skulle iväg och köra ett pass men vi hann byta några ord i alla fall och alla var ju nyfikna på min tattoo. Ville trodde jag hade fått ett jättestort klistermärke och blev avis hihi. Theodor tyckte den var cool och Ella, ja hon förstod ju inte så mycket :-)
Den fick bra betyg i alla fall så det kändes bra. Jag hade även med mig två presenter var till barnen. Två tröjor till Theodor (som han direkt bytte om till..så glad), strumpor och shorts till Ville och strumpor och klänning till Ella. Ja, det var kanske inga roliga paket enligt Ville men det var vad som akut behövdes nu så...då blev det så :-)
Ella blev sååå glad för sin leopardklänning. Hon kramade den samtidigt som hon snurrade runt flera varv och sa "kängiiiing kängiiing". Roligt att vår snart tvååring redan älskar kläder *YES* Ha ha.
Det blev läggning direkt av kidsen och Ella skulle inte ha pyjamas eller nattlinne utan sin nya klänning. Visst fick hon det! Sötnosen.




 Tips på söta och sköna klänningar till sommaren. Finns på H&M för ynka 49 spänn!
Känns inte som en stor förlust om det spills fläckar som inte går bort.
Finns i massor med mönster och färger.
Ella fick denna idag men det blir ett par till....perfekt till sommaren och innan dess också för lilla Ella ;-)


 De har även söta trekvarts leggings i flera färger. Även dem kostar 49:-
Ella fick svarta idag som hon kan ha under leoparden.
Det fanns bl.a rosa, lila, vita, marinblå mm...

 Gulliga med en liten spets längst ner. Sommarens favoritbralla!



Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar