In my life

In my life

måndag 4 mars 2013

News on the wall

Något som gör et rum är ju mycket vad man har på väggarna. Själv älskar jag snygga tapeter men eftersom vi inte vart säkra på vart vi ska bo, i vilken lägenhet så har det inte vart så lockande att betala tusentals kronro för en tapet som inte lkf godkänner då vi flyttar .Den har vi vart med om förr så den går vi inte på igen om man säger så...
Men den dagen vi köer något eller hittar en lägenhet där vi verkligen vet vi kommer att stanna i länge, då vill jag ha tapeter. På en vägg... Speciellt i barnens rum.
Kolla bara in dessa underbara tapeter som nyss kommit in till inreda.com
Älskar dessutom pinnstolesoffan. Fick nys om en sån i somras då jag hittade en på en blogg och har vart på jakt efter en sedan dess. Dock svåra att hitta och min vän Lina vet jag också vill ha en så vi får väl gå på soffjakt ihop. Den samma stil vi har haha... Det är som om våra hjäåror strålar samman sig när det kommer till inredning och barnkläder. Otäckt lik smak. Men ändå kul att snacka och ses för vi har ju verkligen något som verkligen är gemensamt ;-)








Sådan byrå på nedersta bilden har vi i vit och lila, som vi hade i Ellas rum. Dem ska vi dock sälja, så är ni intresserade av en retrobyrå, så hojta till och lägg ett bud!


Kram!



1 kommentar:

  1. Har funnits länge på mokkasin.se där jag brukar beställa finheter ibland! Allt bra med er? Kram Linda (i Västerås)

    SvaraRadera