In my life

In my life

fredag 29 mars 2013

För mycket av det goda

Magen är som en uppblåst ballong efter två dagars ätande av godis och annat onyttigt som jag blivit bjuden på (och ja, ibland har jag väldigt svårt att säga "nej tack") så därav konstant illamående. ÄNDÅ trycker man liiiite till. Bara för att.
Så ikväll har vi gjort räkmackor tillsammans med Theodor som var så stolt då han fick vara uppe och mysa med oss då småsyskonen somnat.
Let's dance blev det såklart och efter det somnade både fru och storprins gott.
Själv kollar jag nu ett avsnitt av Bron, som jag e med och spelar in nu. Säsong 2 som ska sändas i höst på SVT.
Jag blir så där att jag måste se igen hur polisstationen ser ut på TV och se om jag ser mina nuvarande kollegor.
Spelade in i den uppbyggda polisstationen i Ystad sist och det är kul att se det på film hur man upplever det där då man vart där på riktigt.
Ja, man blir lite statist skadad haha. Kollar in allt som rör sig bakom själva det som är i centrum. Så därför får jag ju lolla två ggr så jag hinner se...allt i rutan :-)


Igår var vi hos min vän Veronica och barnen lekte, vi snackade, alla pysslade och alla åt. Jajjamän, även där blev det godis, kaka med grädde och kaffe.

Nu ikväll har jag gömt påskpresenter till barn och fru som får letas upp i morgon bitti. På em blir det äggjakt. Vet tre stycken som kommer vara väldigt....hispiga ;-)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar