In my life

In my life

tisdag 26 februari 2013

Valet är ditt

Theodor har kommit in i en ålder där han bara vill ha vissa plagg på sig av det som han har. Han har alltid varit intresserad av kläder och matchat kläder sedan han var liten (mitt "fel"). Fast det är bra tycker jag. Alla är olika som personer men jag har väldigt svårt med omatchad outfit vare sig det är på en vuxen eller ett barn. Vissa bryr sig inte alls men jag skulle själv aldrig kunna klä barnen så. Det är ju kul att välja kläder till barnen och sedan tillsammans med dem när de blir större...eller se vad de själv väljer.

Idag frågade jag Theodor om han inte kunde kolla på Zara.som och lindex.se och säga vilken typ av stil han tycker om, eftersom det gärna blir samma tröjor om och om igen...när han har andra jättefina!
Han tyckte det var kul och ja, jag tror jag fått en liten skjort-kille :-)
Han önskade sig skjortor i julklapp och nu var det väldigt mycket vitt och ljusa färger som han valde på det han tyckte var fint och ville ha. Även endast bara skjortor med vad som jag kallar det - "Emil i lönneberga knäppning"..sådan rundad hals.
Han konstaterade i alla fall att hans stil inte är pikeér. "Det är inte min stil längre mamma"... så bye bye alla fina Ralph Lauren pikeér som jag tycker är så jäkla snygga! Men ja, det är ju han som ska ha på sig dem. Märks han börjar bli stor nu... Min lille fining.
Detta önskade han sig till våren/sommaren... (väldigt lika hihi) så han vet nog vad han vill ha, I guess.










Nu ska jag ta och krypa ner under ett gosigt duntäcke och nana. Slappna av i kroppen efter kvällens hemmaträning, som innebar tabata med plankan och skivstång - biceps.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar