In my life

In my life

måndag 25 februari 2013

En förmiddag i Lund

Vaknade upp i Villes säng i morse. Ja, jag brukar gå in dit när Ville och Ella kommit in till oss för jag kan inte sova gott då. Ville snarkar och Ella ligger på en...mage mot mage eller justerar ens ansikte så det ligger panna mot panna. Lätt att somna då. Andnöd.com  :-)

Theodor och Ville började stimma och stoja 06.30 innan man knappt hunnit öppna ögonen. Vad kommer energin ifrån så fort på morgonen liksom?
Jag körde barnen till förskola/skola och sedan körde jag raka vägen till gymmet och tog 45 min i gymmet. Hann inte mer för jag skulle på möte men i morgon bitti ser jag fram emot 2 timmars träning. Tänkte ta 1 timme på crosstrainern och 1 timme i gymmet...i alla fall 45 min i gymmet.
Var sjukt laddad idag och jag kände energin. Häääärligt!

Efter mötet gick jag en liten snabb sväng på stan och mötte upp Ida. Hon hittade mig på Lindex barnavdelning...sällan haha. Hittade några snygga leggings till Ella. Snygga jeans till killarna och några tröjor till Ville. Hittade även en hylla till Ellas rum. Se nedan hur den blev/är på väg att bli.



 Dagens jag i linne från H&Ms vår kollektion.

Frugan letar efter rätt ton till sitt lilla face :-)


Snygga jeans på Lindex. Gillar när de är lite vridna i benen.
De sitter ofta så snyggt på då :-)

 Japp, jag gillar lite skallar :-)
Även denna från Lindex.


 Ååå lite skulls även på denna ;-)
Fast nu när jag srr den igen så var den inte så snygg haha.
Lite för...



Nöjd med hyllan i Ellas rum blev jag i alla fall och hon är
så glad över sina "Kicki" *Kitty*.


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar