In my life

In my life

torsdag 14 februari 2013

I veckan som gått

Lite bilder som gömde sig i kameran. I helgen kommer jag ta med mig min vän ut på våra äventyr. Det blir ju så mycket bättre foton och jag tycker ju dessutom att det är jätte roligt att fotografera! :-)



 En väldigt nöjd och stolt Ella som gick på toaletten hela dagen
och kissade varje gång *stolt mamma*.
Idag har hon fått nya trosor hihi. Potträning pågår för fullt!
Bäst att passa på när hon själv visar intresset.

 Smälter...syskonkärlek när den är som bäst.

 Mini älsklingarna i sina Pippi pyjamasar

 Och vår egna spexiga Emil i Lönneberga! :-)

Tittar på bompa med bebisen :-)




NU ska jag sova. Klockan är inte ens 21.30 men jag känner på mig att natten inte kommer att
vara så bra i natt heller, så lika bra att lägga sig i tid.


Mmmm vad sa jag just? Nu vaknade Ella!


Kram o natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar