In my life

In my life

torsdag 28 februari 2013

Jag ser!

Sitter och ska kolla på Sofias änglar på kanal 5. Så fint program som varje gång gett mig tårar i ögonen. Känner redan nu när jag sett introt att även detta kommer ge mig många tårar. Cancer... Dumma jävla sjukdom! Jag är så jäkla rädd för denna sjukdom och jag mår så dåligt när jag hör om andra som har cancer...människor som djur.
Va var det jag sa...8 min in i programmet rinner tårarna.. :-( 

Innan idag hade jag fåttt ett sms om att jag kunde hämta mina glasögon. Äntligen nya glajjor! Senast jag skaffade ett par, var år...hålli  er..2007! Helt sjukt ju haha. Min syn har ju försämrats friskt kan man ju säga. Även ett brytningsfel har jag fått som jag gått och haft i mina gamla brillor så ögat har ju ansträngts duktigt länge. Men nu så! Nu har jag inte mindre än två snyggingar här hemma :-)


 I ett par av de nya. Dessa gillade Theodor :-)



Hämtade barnen och en kompis till Theodor följde med hem idag. De var så retliga alla tre killarna idag. De två stora mot Ville. Typiskt syskon så klart...
Medan de tre höll igång och jag fick bryta några ggr och även bli arg på dem idag, så klättrade en stolt Ella upp själv på köksbänken och började hjälpa mig med maten.



Ida har vart på Öland idag och tatuerat sig och är på väg hem. Alla tåg var inställda.. Inte ett dugg förvånad när det gäller transportformen TÅG! Alltid strul med dem.
Så jag bara hoppas att hon kommer hem inatt. Att hon hinner med 00.00 bussen hem, annars får hon sova hos Lovisa. Tur hon har sin syster i city :-)
I morgon börjar jag jobba kl.07 och i morgon kväll kommer Madde & Ullis hit på middag och Theodor skulle tydligen på disco ;-)  Dansa med Clara antar jag *fniss*.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar