In my life

In my life

lördag 23 februari 2013

Nytt från KBS

Kids Brandstore är som ni vet en av mina favoriter på webben. Snygga kläder plockar dem in och annat som inte finns ute i butikerna. De hade fått in massa snyggt från Adidas. Jag själv är NIKE men jag tycker ofta de har fina Adidas till barn. Men eftersom både swooshen och JUST DO IT sitter på min kropp så känner jag mi otrogen om jag har Adidas...All Day I Dream About Sex (haha)...
Närå, jag har en WCT jacka jag också ;-)

Kolla in dessa snyggingar till barnen! Hade vart jättefina till våren. Även den lila och rosa dressen hade varit fin till Ella. Kanske en 2-årspresent till lillsessis?

Skorna från Ralph Lauren bara älskar jag! Dock fanns de bara från stl.30. Ella hade sådana vita i somras och så även jag. Ida hade marinblå. Mmm jag älskar dem. Dock faktiskt sämre kvalité än Converse. Enligt min mening men jag vill ha ett par vita till sommaren igen.
Till mindre barn tycker jag dock RL är bättre än Converse i och med att RL har stabilare häl än Converse. De är rätt slappa i hälen och ger inget stöd precis. Så förra sommaren när Ella var ganska så ny på att gå, så tyckte jag att de var mer stabila än hennes Convisar.
Bara min mening och mina tips! Har ni någon erfarenhet?











NU är det dax att gå till jobbet!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar