In my life

In my life

tisdag 26 februari 2013

Förmiddags träning

Vaknade på ett jäkla glatt humör även idag. Känns underbart! På med träningskläderna, fixade frukost till barnen och körde dem till skolan/dagis och sen till gymmet och tränade i nästan 2 timmar.
Jag körde ben, vilket jag nästan aldrig gör och för övrigt körde jag biceps, rygg, mage och intervaller på löpbandet. 17km/h i med tabata appen. Benen har inte sprungit så fort på länge haha. Det kändes dock bra och nu längtar jag efter lite plusgrader och ingen snö så jag kan springa i Skrylle. Jag har ingen kondis till att springa men mitt mål i sommar är att jag ska springa utan paus i 7 km spåret. Wish me luck! :-)

Jag har nog inte haft sån träningsvärk på så kort tid i magen som jag har i kväll. Jag har lite hosta och jag måste hålla mig för magen när jag hostar för det gör så ont. Rätt skönt ändå ;-)





I morgon blir det morgonpromenad efter barnen lämnats, sedan siming.
Så kan jag gå till jobbet på em och känna mig nöjd :-)


En grej till, jag åt havregrynsgröt till frukost. Tycker verkligen inte om det men tydligen mår ju kroppen bra av det så... Bara att köra på det. Nu är det slut på onyttigheterna i veckorna. Men mitt godis på helgen, det tar ingen ifrån mig moahahaha...


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar