In my life

In my life

måndag 11 februari 2013

Filminspelning

Vilken ROLIG inspelning det var idag av Bron. Jag åkte ju redan klockan 06 i morse och kom först men blev som vanligt lika väl bemött som alla andra gånger.
Frukost fick jag också och Kerstin kom med mina kläder. Idag hade jag underställ, ullstrumpor och dessutom fick jag låna en fleeceväst av dem.
Förutom det så har man polisens
polotröja, skyddsväst, kängor och uniformen, handskar, mössan och det otympliga vapenbältet där handfängsel, batong och pistol ska finnas.
Smidig är inte det rätta ordet efter det haha.

Jag hade någon sorts huvudpolis-roll idag. Fick repliker under en hel scens filmande och åkte polisbil...FORT! Skitkul haha.
Vi var ute från 07.30-16 så kylan bet sig in men jag och min poliskollega satte oss i "vår" bil mellan tagningarna och hade fläkten på max :-)

Vi är ett fint gäng, alla som arbetar med serien och vi statister.
Skådisarna är trevliga och likaså den danska personalen.
Åh jag TRIVS så himla bra med detta! Kanske borde gå någon teaterkurs eller något!? :-)

Nu familjen annorlunda sen filmkväll with my wife.

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar