In my life

In my life

onsdag 6 februari 2013

H&Ms vårnyheter till tjejerna

Känns som en evighet till sommaren men det är ju nu som alla vår- och sommarkläder kommer in i butikerna, vilket ger en skön stämning i kroppen :-)
H&M tycker jag brukar ha söta klänningar till bra pris. Som man kan köpa två av varje om en blir förstörd med fläckar eller annat. Perfekta klänningar att ha på förskola anser jag, då man inte behöver vara så rädd om dem. Det är inte så kul när RL klänningarna blir fläckiga och som inte går bort... men det är ju mitt ansvar som förälder och inte förskolan, så det säger jag inget om :-) 
Jag kommer i alla fall inhandla dessa två nedan på H&M till Ella. Kostar bara 50:- styck. Som hittat!







Tycker även dessa tröjorna var söta att ha till jeansshortsen. Det kanske inte syns men det är små
vita hjärtan på tröjan. Det går åt många tröjor på fröken Bergman eftersom hon inte vill ha hakklapp.

 Söta små skor, även dem från H&M. Finns från stl.24
Också bra med H&M tycker jag, att de nästan alltid varje säsong, har fina skor till
både bebis och större barn. Till jättebillig peng!

Dessa finns upp till stl.24 på H&M. Tycker de var söta. 99:- Hur bra som helst!



Det var tjajjsen det.... När ska jag hitta guldkornen till killarna? ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar