In my life

In my life

fredag 22 februari 2013

Lördag morgon!

Sitter med de små och kollar på bolli. Lite lagom trött såhär efter att ha somnat halv tre. Somnade på soffan till slut då de små låg i vår säng och jag har SÅ svårt att somna när Ville ligger nära för han typ snarkar haha. Ida satt med tenta igår kväll sen som till kl.02 så jag hade lovat henne sovmorgon idag.
Jag jobbar 10-21.30 idag men tack o lov har jag inte jätte ansträngande dag plus att jag inte alls e trött idag ändå trots allt. Och blir jag under em så kan jag ta en liten powernap i liggläge i massagestolen på rasten :-)

Ikväll är det mello i Malmö, vilket innebär massa jippon i Malmö stad idag. Ida och barnen ska ev dit i em. Hade gärna följt med. Ibland suger det att jobba helg. Idag är en sådan helg - då Ida har som mest att göra i skolan, hon är själv med barnen precis hela dagen och kan då inte skriva plus att man jobbar till 21.30. Vissa helger är 17.30....rimligt men ändå inte alltid kul.

Nu har jag förresten hittat den där "klädhängaren" som jag bloggat om att ha i Ellas rum. Det var en benbock från IKEA så den ska inhandlas nästa gång. 65:-...som hittat :-)

Sån här morgon har vi :-)

Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar